Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Archívum

Feedek

Április 11.

2008.04.11. 09:46 :: exberliner

Szerdán interjún voltam, megint az egyik légitársaság beszállítójánál. Jövő hét szerdán lesz a második kör; most csak megnézték szerintem, hogy épkézláb vagyok-e és tudok-e angolul. Az interjún tesztelték a német tudásomat is - fodítanom kellett angolra, amit az illető mond - és úgy találta, hogy egész jól beszélek németül csak nem merek még eléggé beszélni. Nem akartam felvilágosítani, hogy dehogy nem merek, csak pont egy interjún nem akarom égetni magamat a szörnyű nyelvtanommal. Az az érdekes ezekben az interjúkban, hogy mivel angolul beszélünk – és én sokkal jobban tudok angolul mint a kérdezők, ráadásul kiderül, hogy angol tanár vagyok – a HResek rendesen zavarban vannak és szabadkoznak az angol tudásuk végett. Végül is előzetesen alkalmasnak találtak (azaz nem vagyok (látszólag) értelmi fogyatékos és tudok angolul) - jövő héten Potsdamban (tulajdonképpen Berlin és Potsdam (Budapest-Gödöllő)) között van az autópálya közelében) fognak tesztelni, hogy alkalmas vagyok-e angolul helyfoglalást ellenőrizni, elveszett csomagok után kutatni, satöbbi.

 Ezek itt német eredetű angol szavak - a copyright Anni kolléganőjét (Julianna talán?) illeti.

 Három napja ismét esik az eső, a hőmérséklet 5-7 fok között van az, ég folyamatosan szürke, a hangulat is ilyesmi. A házunkat közben fölállványozták, mert kívülről hőszigetelni fogják és újra színezik. Tehát emberek mászkálnak az ablakban, a konyhából most is látok két lábat és reggel amikor felkeltem, az első dolog amit megláttam, egy különösen nagy alsóajkú ember volt, szemüvegben mosolygott be a hálószoba ablakán. A részben intergalaktikus, részben indusztriális hangulat, a fúrászajokkal, kalapálással és a német munkások érthetetlen kiáltozásával, jól kiegészíti a szürkeséget és hideget; kíváncsi vagyok ehhez képest mi van Londonban vagy éppen egy olajfúró platformon valahol a Külső Hebridák közelében.

 Tegnap feljött az alsó szomszéd, hogy állítólag beázott tőlünk, a fürdőszoba alatt: sejtelmem sem lehet, hogy mitől. Most megyek, megpróbálom megszerelni a konyhában a lefolyót, ami eldugult: az elmúlt három hétben negyedszer.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://exberliner.blog.hu/api/trackback/id/tr1420885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dani 2008.04.14. 17:09:29

Szerintem az egyik leggyakrabban hasznalt nemet szo az amerikai angolban a kindergarten, ami kimaradt a listabol.
süti beállítások módosítása