Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Archívum

Feedek

Június 1.

2008.06.01. 11:51 :: exberliner

 
 

Kezdem azzal, hogy Zsuzsikának újabb e-mailt nem tudtam elküldeni, ami bosszantó. Tanács: freemailt lecserélni, elfelejteni. Marad hát neki is egyelőre a blogolvasás.

 

A jelen hét viszonylag csöndes volt azt hiszem. Csütörtökön voltam a számítástechnikai cégnél, ahol tanfolyamaim lesznek a jövőbeli tanítványokkal beszélgetni, többnyire kedves szimpatikus fiatal fickók és hölgyek. 6-an lesznek és mindannyian one-to-one órákra járnak majd kedden és csütörtökön. Nagyon várom már...

 

Lecseréltettem a gumikat az autón (köszönet minden résztvevőnek a tárolásért, logisztikáért és szervezésért), a német szerelővel nagyon jól megértettük egymást, kár hogy csak a számla fizetésekor derült ki, hogy tud angolul is. Mindenesetre "szabójánoshoz" képest háromszoros áron dolgoznak itt, de szépen becsomagolják a leszerelt kerekeket. Ezek most a pincébe költöztek.

 
 

 

Tiergarten

Így már az új talpakon mehettem szombaton reggel órára... Utána kimentünk Annival a Tiergartenbe azt hiszem „németet tanulni”, természetesen ilyen környezetben lehetetlen a német nyelv „szépségeire” koncentrálni. Esetleg egy videót nézni a laptopon az más tészta (ugyebár). Ezúttal nem találkoztunk sem a róka sem a vadnyúl családokkal, egyedül egy ökörszemet és egy harkályt nem sikerült lefényképeznem (az utóbbit még Dahlemben szalasztottam el). Erről jut eszembe a hét másik nagy elszalasztott témája: az O-Straßén egy Mini Cooperben a pirosnál az orrát turkáló szőke német bombázó. Késve vettem elő a gépet, aztán pár méterrel később mikor utolértem az Oranienstraßén még drámaibb felvételek is készülhettek volna ha résen vagyok...

 

 

(Divatbemutató(?) - CHB)

A hét magyar eseménye az CHB-ben tartott magyar kulturális összeröffenés, egy érdekes(?) tánc és divatbemutató egyveleggel. A koreográfia jó volt a táncosok is ügyesek voltak; nekem a ruhák nem tetszettek, különösen mert tízperc alatt házilag pingált benyomást keltettek. Rendes anyagokból igényes kivitelezéssel talán...

Utána elmentünk a Nikolaiviertelbe, ahol egy vendéglőben alaposan felrúgtam a diétámat, így lemaradtunk a Váradi Roma Café vendégszerepléséről (vagyis amikor visszaértünk a CHB-be, abban a percben vonultak le a színpadról). A csatakosra táncolt nézők kipirult arcából ítélve nem lehetett rossz. Ezúttal nem ittunk többet a Csimpla kéteurós pohár söreiből, sem pedig több fröccsöt a kedves tulajdonos jellemzése szerint „Tokajon, a Balaton partján” termett kitűnő borokból sem. Egyéb „pályázat, copyright és szöpport” hiányában hazavettük az irányt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://exberliner.blog.hu/api/trackback/id/tr46497484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása