Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Archívum

Feedek

Június 17.

2008.06.17. 14:48 :: exberliner

Az elmúlt napok egyik jelentős eseménye, hogy Törökország legyőzte Csehországot, amit Kreuzbergben természetesen nagyon komolyan vettek: dudakoncert, tűzjáték, satöbbi. A másik esemény, hogy itt járt (és hamarosan visszatér) a lakás tulajdonosa, hogy kivizsgálja a kelet-európai bevándorlók életkörülményeit. Kiderült, hogy panasz érte a ház elejét, merthogy cserepeket és virágokat törünk a folyosón (tudtam, hogy nem lett volna szabad feltakarítanom, így csak magamra vontam a gyanút és hogy mindenféle alakok jönnek hozzánk (lásd Buda). Egyébként kedves emberek, de nem mondanám, hogy hiányzik a társaságuk. Ma visszatérnek (a tulaj és neje), hogy az Abfluss helyzeten hivatalos és professzionális erők bevetésével könnyítsenek.

(a DDR még látható romjai)

A kinézett nyelviskola a közeljövőben nem indít esti tanfolyamot (rejtély, hogy miért) és egy délben kezdődőre akartak rábeszélni, nem értvén, hogy én akkor dolgozok.
Újabb pályázó tanítvány jelentkezett, jelenleg még egyeztetési fázisban jár…
A saját képtermésben tapasztalható aszályos viszonyok nekem köszönhetők, mert a múlthéten elejtettem a gépet és az LCD panel bizony megszenvedte. Én is.
Anni holnap Barcelonába megy. Már az új géppel, amitől én még tartózkodom…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://exberliner.blog.hu/api/trackback/id/tr3525518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása