Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Archívum

Feedek

December 19.

2008.12.19. 17:04 :: exberliner

Az autó jobb első kereke éles kanyarodáskor fura hangot hallatott – gondoltam, tippeltem féltengely -, mivel a gumicsere óta sehogy sem tudom a tüneteket reprodukálni (Apa úgy mondaná: „magától megjavult”) hát arra gondolok, hogy valami más baja lehetett, talán a guminak, van nem is tudom. Nem tudom, hogy így hogyan vigyem szervizbe...

Vírusos lett a számítógép, ami sok időbe, energiába és türelembe került mindkettőnknek – nekem, hogy telepítési folyamatoknál kattintgassak, különböző csíkok versenyéhez asszisztáljak (OK, Tovább, I accept, stb.) Anninak pedig velem kapcsolatban kellett ugyanezt megtennie (OK, Tovább, I accept, stb.)

A gép most már fut, adatvesztés nem történt, ellenben Linuxos lett, ami röviden azt jelenti, hogy forradalmi győzelmet aratott nálunk a szabad szoftver (ami mégiscsak kicsit ellenálló, csegevarás echte berlini dolog) praktikusabb értelemben: újabb vírus nem várható.

Jön a Karácsony, Hanuka, Gyedmaróz és Petit Jesus - ki hogy szereti - amiből, megint csak praktikusan, az tapasztalható, hogy vannak Weihnachtsmarktok, Bratwurst és Glühwein. Nekem valahogy nem annyira tetszik, de talán nem is én vagyok a célközönség.

Ma este kedvenc ügyfele karácsonyi partit rendez: sörcsapolás és csocsócsempionsip. Azt tervezem, hogy megnyerem a bajnokságot.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://exberliner.blog.hu/api/trackback/id/tr97831909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása