Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Archívum

Feedek

Április 8.

2008.04.08. 10:08 :: exberliner

Hétvégén volt a félmaraton. A futók az ablakunk alatt futottak el, sajnos én nem voltam köztük. Már több mint két hete nem futottam egyébként… A futókat nézve, arra gondoltam ideje újrakezdeni - elhatároztam, hogy felkészülök az őszi maratonra - még van idő szeptember 28-ig.

Sajnos még mindig nincs net otthon, már csak a modemet és egyéb berendezéseket tartalmazó csomagra várunk. Ha végre lesz netünk, gyakrabban írok majd...

Az újabb angolóránk jól sikerült, a tanítvány úgy tűnik nagyon elégedett és mondta, hogy ajánlani fog a kollégáinak is. Persze, ők is többnyire hétvégén érnek rá, vagy késő este, esetleg korán reggel. Mondtam neki, hogy ez nem olyan nagy baj (nem akartam imidzsromboló módon nagyon rászorultnak tűnni azért), majd megállapodok velük, csak szóljon nekik nyugodtan.

Most azzal próbálkozok, hogy az élelmiszerboltokban lévő ingyenes faliújságokra kiteszem a hirdetésemet. Hátha akad tanítvány.

Voltunk még a Gemäldegalerieben is, ami egy nagyon szuper kiállítóhely nagyon jó képekkel, egy kis összecsukható széket is adnak a sétához, bármelyik kép előtt tábort lehet verni és van ingyenes audioguide is - egy fülhallgatón nagyon jó kommentárt kaphatunk a jelentősebb képekről.

 
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://exberliner.blog.hu/api/trackback/id/tr2416462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása