Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Archívum

Feedek

Berlin felett az ég...

2008.07.17. 14:25 :: exberliner

(a címet nem tudtam kihagyni)

Azt hiszem, figyelmeztetéssel kell kezdenem a mai posztot: a lent leírtakat józan és épp elmével tapasztaltam és írom meg. :)

Vendégek jártak nálunk: Anni ex-kollégái és (ex-?)hódolói. Remekül múlattuk az időt. Találkoztam egy csomó politikussal, flörtöltem egy csomó sztárral, láttam Hitler hűlt helyét és doboltam Peter Maffay zenekarában. Na, hol jártam? 

Tegnap a többiek Amszterdamba utaztak. 

Én eközben felvettem a kapcsolatot egy távoli galaxis lakóival. Bár lehet, hogy ez az élmény bennük nem hagyott különösebben nyomot. Tegnap, 2008-07-16-án 23:40-kor Buda lakótárs az erkélyen éppen káros szenvedélyének hódolt, mikor felhívta a figyelmemet négy furcsa fényre a horizonton, valahol Charlottenburg felett. Sajnos az ég nagyon felhős volt, három közülük feljebb emelkedett és eltűnt a felhők között, a negyedik azonban felénk vette az irányt. Ekkor még tulajdonképpen csak egy fénypont volt, aminek furcsán részeg, imbolygó mozgása azt sugallta, mintha csak széllökések sodornák erre-arra. Ahogy közeledett én kamerát kerestem, természetesen Anni elvitte a fotógépet Amszterdamba, a telefonomon meg nem lehetett értelmesen befogni a sötétben imbolygó fénypontot. Ahogy figyeltük, azon tanakodtunk mi lehet, amikor észrevettem, hogy tőle balra, hozzánk közelebb egy másik repül, csakhogy az sötét, kivilágítatlan és alacsonyabban is van. Próbáltuk mindkettőt figyelni, az amelyik  világított, közben Wedding felé vette az irányt, ekkor már jól látszott, hogy a lámpától eltekintve ugyan olyan mint sötétebb társa. Közben a kivilágítatlan nagyon közel repült el mellettünk, tulajdonképpen gömb alakú volt, kb 2-3 méter átmérőjű, de lehet, hogy kisebb (nincs nagy tapasztalatom a légi járművek méretének megállapításában). Alakját kissé változtatta repülés közben, mintha felülete képlékeny lett volna. Elszállt a ház mellett, majd ereszkedni kezdett (ki kellett hajolnunk az erkélyről, hogy lássuk merre tart) és a Wilhelm Strassén álló toronyház mellé repült, kb. a felső harmada magasságában egy pillanatra megtorpant (féltem, hogy beleütközik), majd felemelkedett és szinte csak méterekre a ház tetejétől átlibbent felette. Ezután eltűnt a szemünk elől. Még vagy félórát készenlétben maradtunk, hátha visszatérnek, vagy társaik is akadnak, de többet nem láttuk őket. Egy biztos: nem hagyományos légi járművek voltak, teljesen hangtalanul repültek, a repülés közbeni viselkedésük, mozgásuk is annyira furcsa volt, amilyet földi járműtől el sem tudnék képzelni. Na és milyen jármű repülhet éjjel kivilágítatlanul a toronyházak között….?

Lakótársunk nem is mert aludni, azt hiszem kissé megrémült, mert egész éjjel a tévé előtt gubbasztott… Én nem tudom mit véljek a dologról. Hát ilyenek az UFO-k.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://exberliner.blog.hu/api/trackback/id/tr93572664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása